A Satellite Navigation and Global Positioing Systems forum. Sat Nav Banter

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

sci.geo.satellite-nav (Global Satellite Navigation) (sci.geo.satellite-nav) Discussion of global navigation satellite systems (GNSS). Topics include the technical aspects of GNSS operation, user experiences in the use of GNSS, information regarding GNSS products and discussion of GNSS policy (such as GPS selective availability).

GPS reception in New York City

Old April 17th 14, 04:26 PM posted to sci.geo.satellite-nav
[email protected]

Default GPS reception in New York City

Hallo heer mevrouw
Dit bericht is voor al degenen die behoefte hebben aan dringend en met name ernstige lening aanvraag lening.

U moet een lening te verstrekken, Let op de gebieden waarop ik u kan helpen:

* Financiering
* Onroerend goed-leningen
* Investeringskredieten
* Auto lening
* De schuldconsolidatie
* Lijn van het krediet
* Tweede hypotheek
* Redemption credit
* Persoonlijke leningen

Bepaalde Nederlandse, Franse, Canadese, Belgische, Portugese, Espagole, Italiaans, studie, Oostenrijkse, Luttonien en sommige of alle over de wereld die wij tot uw beschikking leningen tussen afzonderlijke van EURO 1000 tot en met 10. 000. euro 000 te voorwaarden heel eenvoudig we ook investeringen en leningen tussen afzonderlijke van alle soorten kredieten korte, middellange en lange termijn bieden.
We weten niet uw gebruikt en onze overdrachten worden geleverd door een Bank voor de veiligheid van de transactie voor iedereen kunnen betalen het terug met belang tegen het tarief van 3% voor iedereen die geÔnteresseerd is schrijf me.
In feite, besloten heb ik om deze activiteit te doen zodat eenieder in nood te profiteren lening variŽrend van EURO 1000 tot en met 10. 000 EURO 000 onder een duur van 1 tot en met 40 jaar afhankelijk van het bedrag van de gevraagde met een aantal zeer interessante vaste jaarlijkse rente van 3% voor alle bedragen verzocht alle degenen die wensen om te gaan met de huidige financiŽle problemen, laat ik u hieronder de contacten om meer informatie verkrijgen over de voorwaarden voor verkrijgen van een lening.

E-mail:

Lees je te wachten
Old April 17th 14, 05:13 PM posted to sci.geo.satellite-nav
Hans Weir

Default GPS reception in New York City - SPAM